+420 603 289 632

Správa sociálních sítí

Chybí vaší firmě kvalitní obsah pro sociální sítě?

Správa sociálních sítí začíná kvalitním obsahem

 

Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem.  Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.

Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty. Neustále sleduji aktuální trendy v oblasti obsahu na Facebooku, testuji a vytvářím vlastní strategie šíření obsahu, zabývám se efektivností komunikace. V rámci správy obsahových sítí pro vás získám maximum.

sprava-socialnich-siti

Psaní nových příspěvků je jedna věc, ale mimo samotnou správu obsahu na sociální síti vám zajistím:

 

  • Plán komunikace na měsíc dopředu.
  • Pravidelné sdílení unikátního obsahu.
  • Filtrování nerelevantních příspěvků (spamu).
  • Reakce na dotazy fanoušků.
  • Facebook PPC kampaně a remarketing.
  • Navrhování soutěží a aktivit pro podporu stránky.
  • Reporting vývoje.
  • Aktivní komunikaci s fanoušky.

 

Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.

Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne.

Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.

Využijte maximum ze svých sociálních sítí! Kontaktujte mě.

Mám se postarat o vaše social media? Pište!