Facebook před pár týdny spustil nouvou funkci “ Pracovní nabídky “ zaměřenou pro HR, tak jsem to musel vyzkoušet.
1. Pracovní nabídky
Nábídnout prácí pomocí facebook stránky je celkem snadné, stačí jít na správu stránky v business manageru a kliknout v levém sloupci na “Pracovní nabídky”
2. Detaily pozic
Po kliknutí na toto tlačítko sa vám zobrazí formulář, do kterého zadáte informace o pozici:
▪ úvod – Jedná se o úvodní text nad obrázkem
▪ Fotka – ideálně doporučuji zvolit nějakou tématickou
▪ Pracovní pozice – Přesný název pozice
▪ Místo – adresa firmy, sídla
▪ Plat – kolik a pro koho, nicméně je tento údaj nepovinný
▪ Typ pracovního úvazku – plný, částečný, praxe, dohoda nebo dobrovolník
▪ Podrobnosti – zde se můžete kreativně projevit a to v 5000 znacích
Žádosti můžete dostávat na mail. Pokud tak chcete, stačí do poslední kolonky vyplnit. Pak stačí vše jen odpublikovat.
Vyplněné formuláře najdete:
1. E-mail
Jestli jste nastavili aby formuláře chodily na mail, pak jej pravidelně kontrlolujte (včetně spamu a hromadné pošty)
2. Přijaté zprávy
Vyplněné formuláře také najdete v přijatých zprávách facebookové stránky
3. Nástroje pro zveřejňování
Další a poslední místo jsou nástroje pro zveřejňování, kde se také všechny žádosti ukládají.
Moje výsledky
Spousta firem hledá před vánocemi posili, třeba do velkoskladu.
Propagace
Nastavení je stejné jako u jakéhokoliv facebook postu, já postupoval pomocí ads manageru. Možné je to i přes klasickou propagaci příspěvku.
Cílím, cílíš, cílíme
Vypsal jsem pracovní pozici na skladníka s HPP, cílení bylo zaměřené na Brno + spádové oblasti.
Výsledky za období listopad 2017:
Imprese: 75384
Kliknutí: 626
Cena za klik: 8,24 CZK
Vyplněno: 26 formulářů