+420 603 289 632

PPC reklama

Pomohu vám maximalizovat efektivitu vašich PPC kampaní a zvýšit obrat webu.

Co je to PPC reklama a jak funguje?

 

 

PPC reklama se stala oblíbeným a efektivním nástrojem internetového marketingu. PPC je zkratka a znamená Pay Per Click, v překladu znamená platba za kliknutí. Je to reklama, která vás stojí peníze, ale jen pokud na ni někdo klikne. Tím se liší od většiny marketingových nástrojů, ale kliknutí není to hlavní, hlavní je cíl = prodat zboží nebo služby, případně získat poptávku. A k tomu je klíčové umět kampaně dobře nastavit. Jinak můžete mít hromadu kliknutí a žádné výsledky.

Pro mně je klíčové doporučit Vám vhodné reklamní systémy, reklamní formáty a způsoby cílení. Od efektivní reklamy na Facebooku, textových reklam ve výsledcích vyhledávání, přes produktové reklamy, video reklamy na YouTube, reklamní sdělení v mobilních hrách apod. Stanovíme si spolu cíle, které se budou plnit.

Na úvod vytvořím vaše nové reklamní účty (pokud nemáte vlastní), analýzu vhodných klíčových slov, návrh struktury a strategii kampaně, návrh textových inzerátů nebo bannerů.

Věnuji se aktivně optimalizaci kampaně po celý její čas. Neustále je potřeba pracovat s cenami prokliků, optimalizovat strategii a přidávat nové inzeráty. Cílem optimalizace je, aby PPC kampaň obsahovala pouze klíčová slova a inzeráty s dobrými výsledky.

Na trhu se můžete často setkat s PPC reklamou, která neobsahuje počáteční strategii nebo aspoň „zamyšlení se nad ní“ a tomu odpovídá i výsledek. Mnoho firem chce PPC vyzkoušet, zadá do PPC systému např. 1-2 obecná slova, která vyjadřují jejich předmět podnikání, a vytvoří jeden inzerát. Taková reklama nikdy nebude z dlouhodobého hlediska fungovat a často jen zbytečně utrácí firemní peníze.

Před spuštěním si vše projdeme pak spustíme – účty jsou vaše a můžete si snimi v budoucnu dělat co jen chcete.

Analýzou vašich současných kampaní získáme nové podněty pro vyšší efektivnost. Připravím srozumitelný výčet chyb a možné návrhy úprav.

Pokud si spravujete kampaně sami a potřebujete poradit, můžete využít jednorázové nebo pravidelné osobní konzultace.

Máte zájem? Pište!