+420 603 289 632

Facebook Pixel a jeho jednotlivé eventy už nějaký čas sledují aktivitu každého návštěvníka. Nyní ale můžete oslovovat návštěvníky prostřednictvím daleko přesnějších atributů.

Facebook nyní přichází s rozšířením Website Custom Audiences ve verzi 3, který pojmenoval Enhanced Website Custom Audiences.

Díky tomuto WCA3 můžete reklamy cílit daleko přesněji a tudíž i efektivněji. To dělá marketing na Facebooku zase o něco lepší.

Například si můžete vytvořit event, kde si vyfiltrujete všechny lidi za posledních 180 dní, kteří u vás minimálně nakupují a tyto uživatele v následném cílení vyloučit. Nebo vyloučit všechny uživatele, kteří na vašich stránkách tráví minimum času.

 

Pokud chcete využít WCA ve verzi 3, je nutnost mít na webu nastavené tyto eventy:

 

▪ViewContent – uživatel otevře detaily produktu

▪Search – uživatel použije vyhledávání

▪AddToCart – měří vložení do košíku

▪AddToWishList – měří vložení na wishlist

▪InitiateCheckout – měří zahájení platbního procesu

▪AddPaymentInfo – měří pokud se vyplnění platební údaje

▪Purchase – měří dokončené nákupy

▪Lead – měří přihlášení k trialu, odběru novinek nebo odeslání kontaktních údajů

▪CompleteRegistration – měří dokončení registrace

 

Nyní třeba můžete vyloučit uživatele, co:

 

▪navštívili stránku jen jednou za posledních X dní

▪provedli jen jeden nákup za posledních 1-180 dní

▪utratili za poslední měsíc méně než 200,- Kč

Tyto funkce najdete při výběru Vlastních kombinací při vytváření vašich publik. Následně zvolíte, jestli chcete využít URL nebo jeden z vložených eventů v kódu na vašem webu.

V mém případě jsem vytvořil publikum pro uživatele, kteří u mně nakoupili za posledních 30 dní za více než 200 Kč. Použil jsem proto výchozí event Purchase a jeho další rozšíření o hodnotu.

 

Nově můžeme rozlišovat návštěvnost z mobilu a specifikovat danou mobilní platformu (iOS, Android, ostatní).

V rámci jednoho reklamního účtu lze vytvořit až 20 publik, ale předpokládám, že po odladění a otestování se počet zvedne.