+420 603 289 632

Facebook před pár týdny spustil nouvou funkci “ Pracovní nabídky “ zaměřenou pro HR, tak jsem to musel vyzkoušet.

1. Pracovní nabídky

Nábídnout prácí pomocí facebook stránky je celkem snadné, stačí jít na správu stránky v business manageru a kliknout v levém sloupci na “Pracovní nabídky”

2. Detaily pozic

Po kliknutí na toto tlačítko sa vám zobrazí formulář, do kterého zadáte informace o pozici:

úvod – Jedná se o úvodní text nad obrázkem

Fotka – ideálně doporučuji zvolit nějakou tématickou

Pracovní pozice – Přesný název pozice

Místo – adresa firmy, sídla

▪ Plat – kolik a pro koho, nicméně je tento údaj nepovinný

Typ pracovního úvazku – plný, částečný, praxe, dohoda nebo dobrovolník

Podrobnosti – zde se můžete kreativně projevit a to v 5000 znacích

Žádosti můžete dostávat na mail. Pokud tak chcete, stačí do poslední kolonky vyplnit. Pak stačí vše jen odpublikovat.

Vyplněné formuláře najdete:

1. E-mail

Jestli jste nastavili aby formuláře chodily na mail, pak jej pravidelně kontrlolujte (včetně spamu a hromadné pošty)

2. Přijaté zprávy

Vyplněné formuláře také najdete v přijatých zprávách facebookové stránky

3. Nástroje pro zveřejňování

Další a poslední místo jsou nástroje pro zveřejňování, kde se také všechny žádosti ukládají.

Moje výsledky

Spousta firem hledá před vánocemi posili, třeba do velkoskladu.

Propagace

Nastavení je stejné jako u jakéhokoliv facebook postu, já postupoval pomocí ads manageru. Možné je to i přes klasickou propagaci příspěvku.

Cílím, cílíš, cílíme

Vypsal jsem pracovní pozici na skladníka s HPP, cílení bylo zaměřené na Brno + spádové oblasti.

 

Výsledky za období listopad 2017:

Imprese: 75384

Kliknutí: 626

Cena za klik: 8,24 CZK

Vyplněno: 26 formulářů